Friday, April 17, 2009

My 2 years with BERNAMA Systems And Solutions Sdn Bhd

Tarikh 16 april 2009, genaplah 2 tahun aku bersama BESSAR. Fuh!!! it was some journey ... but mostly good ones.

Dalam masa dua tahun ni banyak aku belajar sari segi kerja dan persahabatan. Banyak perkara yang tidak tahu sebelum ni telah aku tahu ... lebih ramai kawan aku dapat dalam tempoh 2 tahun ini sebab boleh kata kenal hampir lebih 50% staff BERNAMA.

Banyak perkara baru aku belajar selain dari dok buat coding jer dulu. Aku belajar pasai networking sket sket ... server installation ... how to purchase hardware ... manage projects ... manage people and also sometimes kena lah manage the bosses.

Paling best kerja dengan BESSAR ni is the friendship. Kengkadang ada yang gaduh gaduh but in the end kawan balik ... gaduh pun sebab kerja jer ...

For my 2nd aniversary in BESSAR i would like to thank all for giving me the chance to prove myself also thank you to the management for giving me the Excellent Employee award during my first year with BESSAR. It was an honor walaupun ada yang tak setuju aku dapat.

No comments:

Post a Comment