Monday, April 6, 2009

Streamyx and Telekom Malaysia

Hari ni genap 3 minggu tanpa streamyx dan 2 minggu tanpa telefon rumah ...

Naik menyampah dah aku nak call TM and TMnet ... semalam TMnet call tanya "Encik, engineer kita dah betulkan talian streamyx dikawasan encik ... boleh encik check? " ... lalu aku menjawab ... " Macam mana nak check phone line pun tak dak ... dail tome pun tak dak ... "

TM menjawab .. " oh yeke encik ... tak apa saya akan report kerosakan ini .. dalam 24 jam engineer kami akan betulkan ... "

hmmm ... ye ke ... tadi aku call balik TM ... hampeh ... tak ada sebarang good news ... inilah yang dikatakan perkhidmatan kelas pertama ... addduuuhhhh ... gerammmmnya aku ...


Latest update :
As of 8th April 2009 ... my streamyx is on again ... thanks to 3 weeks of calling the customer support ..

No comments:

Post a Comment